اگر کار را متوقف پیوند کلیه آیا می توان به کار دوباره
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر کار را متوقف پیوند کلیه آیا می توان به کار دوباره

پسر من پیوند کلیه به مدت 4 سال است. کلیه متوقف و او را در بیمارستان دریافت دیالیز نیست. می تواند پیوند کلیه او شروع به کار دوباره؟ این یک سوال از "دکتر آنلاین" ما است. در واقع، پیوند کلیه، درست مانند کلیه های اصلی، یک بار آن را متوقف کردن کار، آن سخت است به عقب طبیعی است. اما تا زمانی که از آن شکست در مجموع با کمک درمان مناسب نیست، ممکن است به کار دوباره.

طب میکرو چینی Osmotherapy درمان مناسب که در بالا ذکر شده است، آن را یک نوع نوآوری از گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی است. با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن، آن است که به طور گسترده ای در کلینیک برای درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند بافت کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه، حتی معکوس این بیماری است. علاوه بر این، می تواند کمک به کاهش عوارض جانبی ناشی از دیالیز.

برای افراد با آسیب خفیف کلیه، آنها می توانند به این بیماری و جلوگیری از عود معکوس. برای افرادی که با آسیب متوسط ​​کلیه، ممکن است نیمی از فرصت آن را معکوس داشته باشد. برای افراد با آسیب جدی کلیوی، آنها همچنین می توانند طولانی تر و بهتر با کمک از این درمان زندگی می کنند.

بنابراین با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy، کلیه شکست (تا زمانی که عملکرد کلیه باقی مانده وجود دارد) می تواند به بازگشت به کار دوباره، حتی آن را از پیوند است. بنابراین بدون توجه به آنچه، امید از دست ندهید، فقط با این بیماری مبارزه می کنند، شما بر آن غلبه خواهد کرد، حداقل با آن زندگی می کنند برای یک مدت طولانی.

در حال حاضر ما می دانیم که اگر پیوند کلیه متوقف کردن کار، ممکن است به کار دوباره. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، پیوند کلیه، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: